Sa nu faceti ca mine!

Iunie 18, 2007 at 10:38 am 2 comentarii

Cu chiu cu vai m-am dus la oftalmolog. Nu imi sta mie in fire sa ma duc una -doua la medic dar n-am avut incotro. Acuma, vreau nu vreau ma duc. Asta este ..poate ca este spre binele meu sa ma duc . Oboseala, calculatorul, munca a inceput sa isi spuna cuvantul. Desi se presupune ca trebuie sa ma odihnesc nu fac asta. Am reusit sa ma anemiez, sa ma lase vederea si mai ales sa ma adune lumea de pe jos. Acuma nu e prima data cand se intampla asta … asta este! Munca isi spune cuvantul. Nu vreau sa ma las …si nu renunt. De maine sunt cu ochelari. Bleah..preferam lentilele dar nu am voie..cica ma afecteaza..la creier poate:)) Cine vrea sa fie ca mine sa faca ca mine..munca+nopti nedormite+greva foamei si reuseste sa ma ajunga din urma. In 2 saptamani am slabit 8 kg. Am ajuns scandura si nu vroiam asta. Nu ma mai recunosc. De ci pe bune NU faceti ca mine! O sa va fie rau…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Crtic..critic..critic Unele femei

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Iunie 18, 2007 la 10:42 am

    Workaholica asa de tinara , la batrinete te mai gindesti ?
    Sau poate/ti zici ce’i aia ?😀
    Asta e acum , suporta consecintele !

  • 2. Ady  |  Iunie 18, 2007 la 9:19 pm

    esti km nebuna :-s …. ai aceeasi problema ca majoritatea romanilor, lucrezi peste program. De ce ? Nustu… la ce lucrezi…. nici asta nustu… dar dak no sa iei o pauza o sa ai nevoie de mai mult decat de ochelari… crede-ma ia-o mai usor… n-ai vrea sa ajungi ca „stiu eu cine”…. daca n-ai chef da si mie nr lu maikta… am yo grija sa te mai si odihnesti😉

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


