Crtic..critic..critic

Iunie 18, 2007 at 6:54 am 1 comentariu

Dupa ultimele posturi despre femei..in primul iau apararea si al doilea critic am ajuns sa ma cert cu persoanele de acelasi sex cu mine. Genial nu? Pana la urma de ce le critic eu pe ele? Toti prietenii ma intreaba daca eu sunt femeia perfecta . Oare exista perfectiune in asa ceva? In mintea lor..Da . Acuma nu vreau sa par rautacioasa…rea..si..malitioasa dar nu suport genul asta de oameni.  Asta este..asta sunt eu …critic mereu si ma enervez cand vad astfel de oameni.Asa ca dragele mele nu ma mai acuzati ca va critic…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Sfat Sa nu faceti ca mine!

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 18, 2007 la 10:04 am

    fiecare e asa cum e si lumea te va aprecia pentru ceea ce esti, e de admirat faptu k nu incerci sa fi o masca a ceea ce esti, k altii.
    P.S. mai critica k mie-mi place😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


