Confidente

Iunie 15, 2007 at 6:00 am 2 comentarii

Zilele trecute stateam de vorba cu o prietena despre femeile care sunt nemultumite. Tot ele? Nu vreau sa par ridicola si nici nu tin cu barbatii dar nu le-am inteles niciodata de ce sunt nemultumite sexual si nesatisfacute cand ele nu fac nimic. Curios lucru, mai ales ca partenerii lor arata destul de potenti. In fine…doar arata ca nu stiu pe pielea mea .  Aceasi problema am si cu minoritatile sexuale din Romania. Eu cred ca „fiecare clanta are cheia ei” (marin sorescu) si nu exista barbati nestiutori ci femei nepricepute. Asta e parerea mea… sunt de-a dreptul revoltata de acele femei care spun „vai draga, nu am satisface” dar intrebarea mea este tu il satisfaci pe el? ha….aici e aici. daps..cred ca am pus punctul pe i. nu toate femeile sunt dispuse sa ofere in schimb daca li se da . nu toate sotiile fac dragoste cu partenerii cu aceasi pasiune dupa 10 ani de casnicie..si asta schimba multe. asa il impingi spre altcineva…e un adevar dureros dar asta este adevarul. nu sunt nici genul de femeie care sa faca orice pentru barbat si nu sunt de acord cu asta dar nici sa il impingi spre alta.. e doar o parere pe care mi-am format-o din ceea ce mi-au marturisit prietenele mele. nu le-am  zis in fata ce cred…dar prefer sa nu fac asa cum au facut ele ca as gresi…si daca femeia nu se daruieste trup  si suflet partenetul ei isi va gasi pe alta.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Statutul femeii in societate Sfat

2 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  Iunie 15, 2007 la 6:20 am

    Intr-adevar, asta e o mare problema. In general femeile au aceasta nemultumire desi e exact asa cum zici si tu: oare ele fac ceva in privinta asta? Nu cred. Sau nu, nu in cele mai multe cazuri. Femeia e mereu nemultumita ca nu e destul de bagata in seama, ca nu i se ofera dragoste suficienta…si ca nu e satisfacuta sexual. Eu cred ca in general, prima oara, trebuie sa ne uitam la noi… oare oferim destul ca sa putem astepta de la partenerul nostru?

    Stiu si din propria experienta si din ce am vazut la prieteni ca atunci cand in viata si in dragoste intervine monotonia, barbatul incepe sa insele. Daca are chef sa faca dragoste si mereu pe ea o doare spatele, e obosita, o doare capul, nu are chef, atunci ce mai… isi merita soarta.

    Cred ca in general barbatul nu inseala doar de draul de a insela, are motive.

  • 2. Robinn^^  |  Iunie 18, 2007 la 5:34 am

    Eu as zice scurt ..”fitze” ..daca este sa insheli , o faci shi gata , scuze vei gasi destule ..credibile sau mai putzin ..problema este : esti dispus sa insheli pentru ca mai apoi sa traiesti cu indoiala in suflet ca esti inshelat ??

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


