Framantari

Iunie 12, 2007 at 10:11 am 1 comentariu

Ma simt nashpa. Mai bine zis obosita si stresata. Slabesc pe zi ce trece…mi-e rau dar toti zic ca nu am nimic , poate este de la oboseala. Simt ca ma duc in jos dar asta nu conteaza. Totul imi pare negru si fara viata. Mi s-a zis ca blogul meu este prost…poate ar fi o idee s ail sterg..sau poate nu? Constat ca nu are sens sa ma strofoc deloc . Cred ca ar fi cazul sa dispar din peisaj vreo cativa ani. Ma bate gandul…imi trec numai traznai prin cap. Sunt obosita fizic si psihic.Simt ca cedez in curand si nu vreau asta. Asta este… daca eu nu o sa mai pot scrie pe blog o sa scrie altcineva in locul meu…asta daca va mai avea puterea. Nu stiu daca o sa fie bine ce fac… nu imi pasa de ce zic altii poate ca nu sunt geniala..si nu sunt genul de om pe care multi sa il intelega…nu este asta o problema. Ma straduiesc sa trec peste aceatsa pasa proasta dar nu cred ca voi reusi…in viata suntem trecatori iar daca viata e curva fute-o!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

:(

1 comentariu Add your own

  • 1. Iulian  |  Iunie 12, 2007 la 10:15 am

    Pai nu se poate asa ceva. Trebuie sa reusesti. Din moment ce zici ca te straduiesti dar nu crezi ca o sa reusesti, toata stradania e compromisa. Trebuie sa-ti impui ca o sa reusesti si esti sigura ca asa va fi. Sper sa treaca perioada asta naspa si sa aud numai de bine de la tine.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


