Relaxare

Iunie 7, 2007 at 2:01 pm 1 comentariu

O dupa-amiaza relaxanta. Stau pe mess la barfa..citesc..ascult muzica si mai ales ma gandesc…unde nici eu nu stiu. Incerc sa ma relaxez. Este singura zi in care am scapat mai repede de la job..am ajuns home si am facut ce a, vrut. Astept sa vina ai mei..sa stau si cu ei de vorba si dupa aia ma bag la somn. Nu am chef de oras ..de iesiri in oras. la tv nimic interesant.

sunt indignata de tv. cine draqu l-o fi inventat? Stau pe net..bantui…unde..nu stiu

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

;)) Adrian Pintea nu mai e

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 8:14 pm

    http://en.wikipedia.org/wiki/Television dak te intereseaza cine l-a inventat si mai multe detalii :)))))))

    ok glumeam si ma bucur k te-ai relaxat… n-ar fi rau sa faci asta si e viitor…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


