Delta Dunarii

Iunie 4, 2007 at 3:47 pm 2 comentarii

Acum o ora m-am intors dintr-o escapada. Ma rog..a fost mai mult o delegatie dar asta nu conteaza. Am fost in Delta Dunarii, Tulcea…Braila, etc. M-am trezit pe la 4:00 a.m iar la 4:30 am decolat. Am ajuns pe la 6:00 a.m. in Braila si a trebuit sa traversez cu bacul Dunarea. Un peisaj mirific, care ma face sa imi amintesc de filmul copilariei mele..toate panzele sus. in fine..asta e lucru neinsemnat pe langa faptul ca rezervatiile naturale sunt foarte frumoase..peisaj de vis iar oamenii mananca ecologic. Sunt batrani de 90 si ceva de ani care nu au mancat in viata lor decat peste..ei nu stiu ce insemna carnea. si culmea sunt mai sanatosi ca noi.

am vazut si eu acuma ce inseamna un peisaj „virgin” , in comparatie cu valea prahovei sau ale locatii din romania unde se fac banii pe degeaba. intr-adevar se scoate bani si din delta dunarii..da nu asa… haideti sa promovam delta. pentru ca si ea face parte din noi…din Romania

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Daca m-ai intreba ;))

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Iunie 5, 2007 la 11:09 am

    Recunosc , desi am virsta pe care o am , nu am fost in Delta niciodata din 2 motive : nu prea ma dau in vant dupa mancat peshte si mai apoi nu sufar de nicio culoare ..bzzzzzzzzzzzzzzz.. Tzantzariiiiiiiiii :))
    Dar poate ca da , poate fi frumos , pentru altzii…:D

  • 2. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 7:59 pm

    „in comparatie cu valea prahovei sau ale locatii din romania unde se fac banii pe degeaba”

    si ce, crezi k dak in delta s-ar castiga la fel de multi bani nu tot „degeaba” se fac, k in fond nu conteaza cum ii castigi ci cine-i fooseste… mai exact cum ii fooseste.

    am fost si eu in delta si e zuper acolo, doar ca aceea e o rezervatie si sunt multi oameni interesati de :minunile lumii”, insa mult mai putini dekt cei interesati de fun

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


