Nu imi pasa

Mai 26, 2007 at 12:51 pm 7 comentarii

Nu imi pasa ca nu sunt slaba moarta, ca nu am bijuterii cu cristale si diamante, nu imi pasa ! Asa suna ultimul meu gand. Sunt dispusa sa declar razboi celor care sunt obsedate de bijuterii si silueta. Nu inteleg mentalitatea lor. Sunt scanduri moarte…dar sunt fericite ca se uita barbatii la ele. Dintotdeauna am fost o fata care nu am fost nici scandura si nici grasa. Sunt curioasa daca pentru un barbat conteaza mai mult faptul ca e slaba moarta si cand pune mana pe ea nu are de fapt ce sa pipaie sau sa aiba pe cineva care sa aiba forme?

Nu am sa le inteleg niciodata pe fetele alea. Niciodata nu o sa ma deranjeze chestia asta. Ma accept asa cum sunt..cu bune si rele ..cu principiile mele si cu formele mele.Asta sunt eu. Vreau sa imi raspunda toti barbatii la o intrebare: Vreti o fata „scandura” cu care atunci cand faceti dragoste sa nu aveti pe ce sa puneti mana sau una cu forme ?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Piu che puoi Hello!

7 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  Mai 26, 2007 la 12:54 pm

    Cin’ ti-o zis ca esti prea dolofana? Ca prea ti-a picat asa de-odata.

  • 2. marya  |  Mai 26, 2007 la 12:55 pm

    ee…un prost:)

  • 3. ps  |  Mai 26, 2007 la 12:59 pm

    O fi el prost dar vad ca te-afecteaza. O are mare?

  • 4. marya  |  Mai 26, 2007 la 2:08 pm

    lolz

  • 5. Robinn^^  |  Mai 28, 2007 la 4:08 am

    Măi ce să spun , fiecare femeie în felul ei are şi un tip de bărbat care o place . Unora le plac cele cu forme ( majoritari ) , unora le plac cele uscate , scânduri cum spui tu ,altora le plac cele supraponderale .
    Personal prefer tipul tau , cu * mânere * :))) , să ai pe ce pune mâna ,să fie dragostea mai cu foc…
    Şi tot personal cred că astea sunt doar complexe …

    PENTRU *ps* === crezi că are vreo mare importanţă * mărimea * , la ce bun dak o ai mare şi bleagă ..:)) ???
    Din câte am auzit este mai de preferat una mik dak jucăuşă …:)) ==== So ..think again !!

  • 6. Iulian  |  Mai 29, 2007 la 5:56 am

    Bineinteles, varianta a doua. Nu imi plac deloc cele foarte slabe.

  • 7. Ady  |  Iunie 3, 2007 la 9:26 am

    esti printre putinele kre au avut curaj sa zik asta in loc sa inceapa sa slabeask crezand k e mai frumoasa asa. Bravo, esti o fata desteapta si e greu de gasit asa ceva in zilele noastre…. iar despre bijuterii nu inteleg rostul lor… ce rost are sa porti inele si cercei… majoritatea nici nu-s frumoase, sunt purtate doar pt k is scumpe..da roicum fiecare vede lumea prin ochi lui.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


