Shoppingul o corvoada

Mai 23, 2007 at 4:47 am 2 comentarii

Shopping juma’ de zi. Ieri am umblat  tot orasul sa imi cumpar haine. Shoppingul pentru mine a devenit o corvoada. Nu inteleg cum unele femei sunt innebunite dupa shopping. Am cautat doar un costum si niste sandale elegante. Dar nu am gasit.

Pentru mine a te duce la cumparaturi inseamna pierdere de timp. Nu ma duc decat atunci cand am nevoie si atunci o data la doua saptamani cand fac bucuresti-buzau. Daca nu ar exista Carrefour..as muri.  Haine , incaltaminte, etc. imi cumpar doar o data. La ce nu rezist sunt bijuteriile. Daca ar fi dupa mine mi-as lua mereu bijuterii. In fine..ieri am intrat in fiecare magazin si nu am gasit nimic. pff..cred ca ma las de cumparaturi pe viatza. Tot norocul meu este ca diseara am cu ce sa ma imbrac. Dar ce o sa fac in iunie? Ehhh…gasesc eu o solutie.In viata mea nu ma mai duc o juma de zi la cumparaturi!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Ralu Filip nu mai e

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 23, 2007 la 5:12 am

    Shopping , shopping ..după cum spui tu clar ,nu e pasiunea ta :D( vezi Euforia tv ). După ce că ai avantejul unui mijloc de transport personal , te duci la Bucale knd ai chef …da tot în supermarketuri ..???
    Pe bune , în locul tău căutam un mall cu ţoale şi shoes …şi poate că atunci nu mai *pierdeai * atâta timp…
    Se pare că nu ai experimentat relaxarea care ţi-o poate da plimbatul aiurea prin magazine ….cumperi sau nu ..n-are a face , dar chiar te poţi relaxa …
    Data viitoare îţi recomand să nu te mai duci după ceva anume , încearcă să te surprinzi cu ceva inedit ales pe loc ..cumpărături pasionale dacă vrei …

  • 2. Iulian  |  Mai 23, 2007 la 2:50 pm

    Vai de mine, eu unu nu suport sa fac cumpraturi. Innebunesc sa umblu juma de zi sa-mi iau blugi sau alte alea. Tocmai de aceea, de exemplu la blugi, cei de la Colins imi vin perfec, intru in magazin, cer toate perechile cu numarul meu, imi aleg ce-mi place si fuga afara din magazin.😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


