Praful unei mari iubiri…

Mai 22, 2007 at 11:52 am 1 comentariu

Zac in fata calculatorului fara chef de nimic. Constat ca am 10 mesaje pe telefon dar nu imi pasa. Sunt nepasatoare si nu am chef de nimic.Prefer sa stau la barfa pe net. Si pana la urma nu am chef de nimic. Simt ca nu  mai fac 3 zile nimic. O sa stau degeaba. Cred ca am nevoie de asta. Sunt nedormita de 3 zile dar nu imi pasa….

In boxe se aude acceasi melodie de acum o ora..take me slow…cred ca deja visez. Sigur acuma mi se zice ca visez aiurea. Eh na!Si daca nu e asa.

Am sa rog pe cer

Sa m-ajute el

Sa ma vindece de tine

Amintirea ta

Si speranta mea

Toate plang inchise in mine….

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Taina Daca nu stiai cum arata:))

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 22, 2007 la 11:59 am

    Mare pacat scumpik, nu am idee cine sau ce te-a suparat in asa hal , dar cert este ca nu e bine sa-ti inneci corabiile asa devreme …trebuie sa iesi neaparat din starea asta de letargie .. ai o viata inainte .. sigur te vor astepta si vremuri mai grele , ma intreb atunci ce solutie vei mai avea ..??
    Hai CAPUL SUS !!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


