Fericita

Mai 21, 2007 at 5:44 am 3 comentarii

Azi am avut surpriza placuta. Fiind ziua mea (ma cheama si Ella) am zis sa ma trezesc mai devreme. La 7:45 a.m . m-am trezit si eu si dupa lungi chinuri  m-am ridicat din pat. Pe birou un plic si langa el un buchet de trandafiri. O.k ..plic? Nu intelegeam de ce mi-au pus ai mei plicul. In plic era cheia de la masina. In fata casei mele era masina. In clipa aia am simtit ca mi se inmoaie picioarele. Ies pe strada in pijamale (adica intr-un maieu lung  din matase ) , toti se uitau la mine iar eu radeam si incepusem sa pup cheile. Cred ca m-au crezut nebuna. Am sunat-o pe mama si mi-a zis ca este cadoul lor. Credeam ca masina vine in august cand e ziua mea de nastere dar se pare ca m-am inselat. Sunt happy asa de la prima ora. Chiar nu ma asteptam sa primesc asta cadou. Ieri …aseara cel putin m-au enervat. M-au bagat la 7 jumate in casa …acuma am inteles de ce. La 8 venea masina si nu trebuia sa o  vad. Tati a iesit aseara pe la 8 cand eu eram in baie pe afara da nu am stiut de ce. Sunt happy si imi iubesc parintii. Acuma cred ca ies afara si stau langa ea sa nu mi-o fure cineva. Sunt loco . Am deschis telefonul si ..sms-uri vreo 10. Pana acuma. I love my car:X:X:X:X::X

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Diverse Anunt

3 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 21, 2007 la 5:57 am

    Dupa cum spune si reclama TV , ..JUST NICE !?? X( .
    Da intr-adevar un cadou frumos din partea parintilor, dar acum ii iubim doar cind ne fac cadouri😕
    Ar fi la fel de frumos sa-i iubim si cind ne cearta si cind ne trag de urechi pentru greseli…:D
    In orice caz ..s-o stapinesti sanatoasa , dar mai ales ..DRIVE SAFELLY !! Pentru ca , altfel stii prea bine , ce se poate intimpla …
    Ah .. scuze .. LA MULTI ANI !!

  • 2. Iulian  |  Mai 21, 2007 la 6:43 am

    La multi ani!

    Foarte misto. Frumos cadou! Chiar nu ne zici ce masina ai primit?😛

  • 3. ovvyblabla  |  Mai 21, 2007 la 7:34 am

    Doar o masina? Pfff, slabut. Ai mei de ziua mea mi-au luat un ou Kinder. Oftica-te!😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


