Irina Columbeanu

Mai 18, 2007 at 8:47 am 1 comentariu

Citeam azi in Libertatea  ( http://www.libertatea.ro) ca Irinel Columbeanu isi imbolnaveste fetita.Fetita de 5 luni este imbracata cu dresuri de plasa sau lycra. Este in pas cu moda, cu ochelari de soare si haine create pentru sezonul primavara-vara 2007. O.k ..din prea multe iubire si pentru ca este „celebra” de mica o imbraca asa. In primul rand Irina este mica si chiar nu trebuie sa o imbrace asa. Copii pana la un an se imbraca doar cu haine din bumbac.

Am vazut si la tv la emisiunea Monicai dar nu imi place. Am inteles, vrei sa ii dai pe ea ce este frumos dar nici asa. Raman cateodata socata de ceea ce vad. Asa cum nu sunt de acord ca fetita sa  fie tot timpul filmata. Cand o sa fie mai marisoara ea nu o sa mai aiba copilarie asa cum am avut-o eu. E dragalasa foc dar….

Medicii din Bucuresti il previne pe Irinel in ziarul Libertatea despre faptul ca isi poate imbolnavi fetita.

3-ev-1_5396.jpg

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Shakira isi pune pirostriile Jana Gheorghiu nu mai e

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 18, 2007 la 8:53 am

    O fi stiind el sa faca bani, dar in materie de femei ,e prea prost pentru secolul asta . Dupa ce s-a lasat imbrobodit de ‘Urinik’ sa faca reality show, acum are numai fitze in cap !! Un bou cu titze !:))

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


