Trupe uitate

Mai 16, 2007 at 1:32 pm 1 comentariu

Am observat ca pe youtube mai nou, sunt melodiile „tineretei mele”. Sunt multe melodii de la Andra, Angels, si altii care acuma cativa ani buni erau preferatele mele. am ramas la inceput surprinza.

Una din trupele mele preferate pe vremea aceea era Bosquito (cine isi mai aminteste de ei?) , care nu stiu din ce motiv s-au destramat. Trupa care a fost non-stop ascultat de mine era A.S.I.A. care si ele s-au despartit. Am ramas muta de uimire cand am vazut ca lumea inca le mai asculta..pe youtube bineinteles.In curiozitatea mea imensa de a revedea piesele de acuma 10 ani sau chiar mai mult am si de la Holograf, Iris piesele celebre…care i-au consacrat. Ma uit si ma intreb cum de ei au rezistat atata (vreo 20 de ani sau mai mul?) si altii dupa nici un an se despart. E o enigma pentru toti cred si nu sunt singua care acum aude de o trupa si peste un an aude ca a disparut. Acuma ca se despart se despart dar de ce tamtam si circ?

Am vazut intr-o dimineata la Maruta cum fetele de la A.S.I.A.  au declarat oficila ca se despart pentru ca nu le mai mergea relatia. Ahamz..da de ce circu cu Irina la tv ? De ce atata tam-tam ca infond nu au fost decat niste gagici care aratau bine pe sticla. La vremea aceea era pur si simplu in lovee de ele …acuma nu cred ca meritau sa fiu asa. In fine.

Pana la urma am vazut ..cate trupe de moment au facut furori si acuma nu se mai aude nimic de ele. E si asta o chestie. Sau ca sa se desparta fac tam-tam nu de alta dar sa devina vedete. Oare asa devii vedeta? pff…ce inseamna a fi vedeta? Intrebarea fara rasouns…intrebarea la care nimeni nu raspunde..

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Dirty dancing Cabral enervantu’

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 16, 2007 la 1:42 pm

    De ce ? Te intrebi tu = raspuns simplu : publicitate , nu conteaza k este pozitiva sau negativa , este lucru demonstrat de viata .
    Vedeta este confundat foarte des cu vedetism , deci vorba ceea , prostu nu e prost destul pin nu e si fudul .
    Adevaratele staruri precum ai enumerat tu : Iris , Holograf s.a.m.d au trecut cu brio peste atitia ani dintr-un motiv si mai simplu = acela de a cinta din placere si nu neaparat pentru bani ….dar mai ales au avut ceva de spus pe versurile melodiilor lor ..unele dintre ele le ginguresti , cu siguranta , dar fara sa ai habar de cine au fost compuse sau cintate ..
    La mare , la soare , fetitele sunt goale ….bla , bla , bla ..versuri de doi bani …asa zise vedete de tot atitia lei ..

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


