:)

Mai 16, 2007 at 5:49 am 1 comentariu

ieri a venit la mine. am inghtetzat cand l-am vazut. a zis sa il iert pentru coportamentul de pana acuma si sa mia cerut sa ii fiu iubita.iam zis nu.  a plecat suparat. a zis ca are treaba. l-am sunat dupa 2 ore. ne-am intalnit la o pizza . iam zis Da. acuma sunt cu el:) happy si  nu prea.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

:(

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 16, 2007 la 6:24 am

    Din câte te cunosc eu , până în prezent , nu pot spune decât atât , parafrazând Biblia ..* Nebănuite sunt căile DRAGOSTEI ! *
    Despre faptul că eşti şi nu prea happy , timpul va decide asta ..
    Cel mai important însă , aşa cum îţi recomanda şi Oscar … trebuie să înveţi că *dragostea se gustă cu linguriţa şi nu cu polonicul* ..:)
    De altfel .. urarea mea tradiţională ..: IUBEŞTE ŞI VEI FI IUBITĂ !!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


