Oscar

Mai 14, 2007 at 1:25 pm 3 comentarii

unul din cei mai buni prieteni ai mei. il cunosc de putin timp dar avem o relatie inchegata bine. recunosc nu il privesc doar k un simplu amic. desi ne desparte distanta(este la buc)vorbim aproape zilnic pe net. imi stie toate secretele, toate iubirile.

acuma, simt ca nu ii sunt indiferenta. dar nu am de unde sa stiu asta cu certitudine. este un tip dragutz, frumos si mai ales respectuos. cand imi vorbeste imi zice „tuca” sau „pui”. poate ca nu sunt apelativele  pe care ar trebui sa le foloseasca un amic dar le foloseste…si sa stii Oscar ca te iubesc,.  k pe un amic!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Luni Oscar

3 comentarii Add your own

  • 1. oscar alias sentifo  |  Mai 14, 2007 la 1:53 pm

    sincer sa fiu chiar nu stiu ce sa spun, de placut imi place foarte mult ceea ce ai scris.
    Singurul lucru pe care vreau sa-l stii este ca totul este reciproc.🙂 Si eu te iubesc,. k pe amika deocamdata😛

  • 2. marya  |  Mai 14, 2007 la 1:57 pm

    :*:*
    :X:X

  • 3. Iulian  |  Mai 15, 2007 la 6:30 am

    Love is in the air
    Everywhere I look around!

    No, ce faina-i dragostea(de amic, deocamdata)!🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


