El

Mai 11, 2007 at 4:57 am 5 comentarii

aseara i-am zis in fata ca nu il vreau si ca ma gandesc la altcineva. mi-a zis ca ma joc cu sentimentele lui. asta o crede el ca nu-i asa. dupa ce am avut un soc cand l-am vazut la usa mai imi zicea si ca ma joc cu el. a incercat sa ma convinga sa ma convinga sa fiu cu el dar nu i-a reusit. a vrut sa stie cine este celalalt dar nu i-am zis deoarece il cunoaste.

poate ca o sa ma mai gandesc sa fiu cu el…sa ma intorc la el. asta este …imi pare rau ca i-am zis NU dar asta simt.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Trista Premiile MTV sau cum sa te faci de ras

5 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  Mai 11, 2007 la 6:45 am

    Viata asta e mai complicata decat pare. Si nu uneori, tot mereu!

  • 2. oscar alias sentifo  |  Mai 11, 2007 la 7:10 am

    Viata e frumoasa, nu complicata trebuie doar sa stii cum s-o traiesti. Dar cand vine vorba de sentimente este intr-adevar foarte complicata. Complicata pt ca nu poti sa iei deciziile pe care ar trebui sa le iei, si intodeuna faci ceea ce simti, dupa care , incepi si gandesti…daca n-am facut bine, daca o sa-mi para rau si tot asa…Ca sa nu ai de suferit, alege ceea ce este mai bine pt tine, alege sa faci ceea ce iti place si alege persoana de care iti place cu adevarat.🙂

  • 3. marya  |  Mai 11, 2007 la 7:11 am

    🙂 multumesc oscar. eu l-am ales..el pe mine nu:d

  • 4. Iulian  |  Mai 11, 2007 la 7:26 am

    Pai da, sentimental e complicata. De multe ori, atunci cand intervin sentimentele, nu mai poti lua hotararea cea mai buna pentru tine. Sau ai impresia ca ai luat-o pe cea mai buna dar se dovedeste in timp ca nu e asa. Am luat si eu multe hotarari naspa dar asta face parte din viata si intr-adevar viata e frumoasa. Cu bune si rele, se dovedeste ca merit traita din plin

  • 5. Robinn^^  |  Mai 11, 2007 la 1:13 pm

    http://fun.bascalie.ro/vizualizare~poze-sex~poza-cumparaturi-la-billa.html
    Da-i acest link prietenului tau si se va satura cu atit cind se va mai gindi la tine !

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


