:)):)):))

Mai 8, 2007 at 4:44 am 7 comentarii

E a doua oara cand mi se spune ca sunt cancerul barbatilor. Dar ce eu ii omor sau cum? Ma instalez in organe si va omor:))):)) ce tare! nici nu stiam asta..am ajuns si boala..e bine ca nu sunt virus:d in fine..prima data mi-a zis un tip fata in fata si a doua oara mi s-a lasat offlline pe mess. ce cool nu? chiar nu inteleg de ce mi se spune asta. oricum daca ei ma considera asa …dar vreau si eu sa intreb sunt cancer malign sau benign? Eeeee..aici e aici. pentru unii sunt benign pentru altii malign. ce tare.:)) deci….e bine pana acuma:) si sa stiti ca nu va imbolnavesc:))

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Octavian Paler a trecut in lumea celor drepti What a woman want?

7 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Mai 8, 2007 la 5:05 am

    Aş începe mai întăi cu : FOARTE TARE FRATE , :)) :))
    de unde au mai scos-o şi pe asta .. ?
    femeile nu sunt cancer pentru bărbaţi sunt mai rău de atât , sunt alfa şi omega , sunt stăpânele destinului unui băiat şi mai apoi bărbat . Vă urâm şi cu toate astea vă iubim , poate că aicie vorba vulpii care nu ajunge la poamă .. cam cu toţii vrem ce nu putem avea şi atunci ce să zici şi tu , dai un claxon , fluieri sau arunci o vorbă ca asta la adresa unei femei pe care ştii sigur că nu o vei avea niciodată …..ink odat: FOARTE TARE FRATE !!

  • 2. marya  |  Mai 8, 2007 la 7:24 am

    🙂

  • 3. Iulian  |  Mai 8, 2007 la 5:50 pm

    :):):)

  • 4. florisx  |  Mai 9, 2007 la 10:13 am

    chiar imi place blogul tau…

    daca nu am timp de mess la serv, am timp sa mai arunc o privire prin blogul tau si sa ma bucur de frumusete si puritate, ca inca mai exista…

    nu cred ca poti fi TU cancerul barbatilor… poate cine scrie in blogul andaa… e ceva destul de dur si respingator pt mine… Bianca Brad cred ca e o eterna fascinatie pt mine…

    poate ca daca as citi cite ceva din tine in fiece zi as avea un tonus sufletesc mai bun… poate sint subiectiv, dar mie imi inspiri frumusete, gingasie, sensibilitate… oricum e dincolo de cuvinte cum poti cshimba prin citeva rinduri starea unui om… sa zicem ca , acum, sint cu sufletul in apus…

    pe curind, fluturas………..

  • 5. ps  |  Mai 10, 2007 la 7:17 am

    florisx, cred ca tu vrei sa .uti

  • 6. florisx  |  Mai 10, 2007 la 8:36 am

    nu stiu ce inseamna ce ai scris: daca este ca vreau SA UIT, da, asa este… daca e prostie, imi pare rau, nici macar pshic nu sint disponibil pt o relatie, ce sa mai zic fizic…
    deci comentariile mele au fost sincere si fara „intentii ascunse”… daca tu crezi contrariul, e problema ta…

  • 7. ps  |  Mai 10, 2007 la 1:14 pm

    O poti considera o prostie. Comentariu tau mi se pare deplasat doar in contextul actual, cand vine nu stiu ce ai vazut asa frumos, gingas, sensibil.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


