Eu si ei

Mai 7, 2007 at 6:03 am 1 comentariu

Nimic si nimeni nu ma mai uimeste. De cateva zile m-am saturat sa imi zica barbatii ca au fantezii , visuri cu mine. O.k . si daca aveti ce? Acuma doar nu vretzi sa le punem si in practica?:))) In fine..deja sunt satula de astia care chiar ma vor. Ramaneti cu pofta in cui!Ma scoate din sarite ca au tupeu si nesimtirea sa isi insele nevestele si iubitele dar cu mine nu au sanse. Sunt sigura ca propunerile lor ar trebui sa ma satisfaca..eh na! Chiar ma deranjeaza si ma face sa le dau si o palma. Sunt dura cu astia ..dar nu am ce face.

De ce vreti sa inselati sotia sau iubita nu inteleg? Si sunt sigura ca multi au scuze care dupa parerea lor sunt plauzibile. E pe dracu! Sunt plauzibile pentru proastele alea cu care va culcati cand vreti voi..chiar sunt proaste daca va accepta.:d De exemplu, El un tip bine in care am vorbit si in posturile anterioare tot nu am lasa in pace si se pare ca nu are de gand sa ma lase. I-am explicat dar degeaba. Si asta ma enerveaza…ca insista. De ce o fi insistand cand i-am zis NU . Probabil crede ca ma razgandesc..N-are sanse;)). Sunt prea decisa. Deci..poate ca sunt prea buna pentru unii nu?

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Controlati-va fanilor! Octavian Paler a trecut in lumea celor drepti

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 7:53 pm

    poate ca acest lucru te enerveaza, dar gandeste-te k sunt si fete ce nu sunt apreciate, k sunt si fete ce iubesc dar nu pot fi iubite…. apreciaza faptul ca esti frumoasa si desteapta, lucru pentru care aceea te plac…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


