Controlati-va fanilor!

Mai 6, 2007 at 8:33 am Lasă un comentariu

Sa fi fan  a unei echipe de fotbal sau a unui artist/trupa/actor, etc . trebuie sa fi asa „zgomotos” cand il vezi. Chiar nu inteleg. Aseara de exemplu in timp ce cautam un film bun pe care sa il vad ca deja ma saturasem de emisuni, documentare si MTV , am dat un pic pe „surprize surprize” unde am vazut cum s-a manifestat surprinzul fidel cand a vazut-o pe vedeta preferata. O.k. am inteles esti fan dar de ce urli , tipi si plangi?

Nu cred ca mai are sens sa vorbesc despre suporterii fotbalului ca deja e  o traditie sa tipi..sa faci galagie si sa te manifesti in asa fel incat sa sperii jucatorii. Vorbesc destul de serios deoarece eu am vazut cum un actor destul de obisnuit cu scena, s-a speriat la o gala cand un tip foarte innebunit dupa el a tipat a sarit sa il pupe..hmmm..ce mod de a te manifesta. Recunosc , si eu sunt fana da nu asa bre. Sa fac in asa hal incat sa il sperii pe bietu’ om;)) Asta dupa parerea mea se numeste lipsa de respect si nesimtire curata. Am vazut atatea cazuri deastea de m-am saturat. Deja unii devin destul de enervanti si nu ma mir de ce vedetele evita sa mai dea ochii cu noi. Am fost de multe ori langa vedete, vip-uri si alte persoane publice dar nu m-am manifestat asa. Poate ca sunt considerata rea..ca nu inteleg dar asta e adevaru’. Deja mi se pare o absurditate ce face oamenii aia. Sfatul meu este controlati-va fratilor mai ales ca in vara asta canta staruri internationale. Ce ar insemna sa ma duc la Rolling Stones sau la Gloria Gaynor si sa urlu ca nebuna pe acolo sa ii mai sperii? hmmmsi la RBD cred ca o sa se intample asta…deci..controlati-va pentru ca nu asa impresionati , ci altfel.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Pisica papa mouse-ul Eu si ei

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Mai 2007
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


