Fericirea

Aprilie 22, 2007 at 8:20 am 2 comentarii

Fericirea este..? ;));)) Daca ar fi sa pun aceasta intrebare cuiva sigur nu as gasi raspunsul corect sau mi l-ar da..bani, haine, etc. Aha..deci unii percep fericirea ca partea materiala. Wrong! Eu una, nu cred ca fericirea inseamna doar asta..money, money, money..

Sunt uimita sa aud fete destul de tinere ca pentru ele fericirea inseamna bani, sa se marite cu un mos si sa le lase multi bani. Oare ele or sa fie cu adevarat fericite? Ma uit de exemplu la Monica Columbeanu care pare fericita, afirma ca este fericita si in final si la coada a zis la tv intr-un interviu ” de ar avea toate fetele macar jumatate din cati bani am eu” …deci ea este fericita ca are bani. Eu una, asta am inteles. Dar ma rog, norocul ei si asta nu ma prea intereseaza. Deci, constat ca nimeni nu vede fericirea in lucrurile marunte, simple ale vietii pentru acele lucruri dau sens si culoare vietii. Eu una sunt happy in adevaratul sens al cuvantului atunci cand ma trezesc dimineata si am cafeaua facuta..cand am timp sa stau pe canapea si sa citesc…si chiar cand stau pe net si intra pe mine cineva cu care nu am mai vorbit de nu mai tin minte.

Recunosc , fara bani nu poti trai dar nici sa faci din asta un scop si chiar sa faci o corelatie intre bani si fericire. Nups…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Changes in my life Basescu vs. Vacaroiu

2 comentarii Add your own

  • 1. mihai  |  Aprilie 22, 2007 la 8:30 am

    Asa e….desi e greu sa nu te pierzi in lucrurile marunte de zi cu zi, la fel cum e greu sa nu te pierzi in idealuri naive…este bine sa fii cu picioarele pe pamant…oamenii de teapa columbenilor sunt mai degraba cu picioarele in bani…si cred ca au hartie si in cap, in mare parte:))…
    Frumos scris, nice opinion, bravo!;)…Keep it going!:)

  • 2. Robinn^^alias Ionel  |  Aprilie 23, 2007 la 4:41 am

    Adevărul este undeva la mijloc , ADICĂ, fericirea nu înseamnă doar să ai bani , dar în acelaşi timp nici fără bani nu poţi fi împlinit , pentru că natura omului este aceea de a căuta fericirea continuu .De aici fericirea intră într-un cerc vicios, cum spune o vorbă .. decăt să le duci grija mai degrabă să le duci dorul ..!🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


