A uita

Aprilie 18, 2007 at 5:48 am 4 comentarii

A uita cu adevarat pe cineva la care ai tinut foarte mult este greu. Incerc sa uit dar nu reusesc.Oare de ce? Se presupune ca acuma trebuie sa iau viata  de la cap…oare?Toti prietenii mei imi spun ca sunt tanara, frumoasa , desteapta dar atunci de ce nu uit tot? Pentru ca nu vreau si in inima mea nu am cum sa il inlocuiesc. De ce sa il inlocuiesc cand am trait cu el cea mai frumoasa periaoada a mea? E simplu a spune „uita” dar e greu sa uiti .Daca ar fi sa uit m-as simti vinovata ca l-am parasit intr-un fel…si asta nu vreau.  A uita cu adevarat este un lucru care oamenii  care nu au iubit cu adevarat reusesc . Nu pot sa uit sau mai bine zis nu am cum sa il uit. Ce este asa de greu de inteles?

Culmea, un prieten bun imi cere sa ma combin cu el. De ce? Asa repede sa fac asta?  [-( nu. in nici un caz. Daca ar fi sa ma combin nu m-as combina cu el? Desi simt ca trebuie sa trec peste tot ce mi s-a intamplat in ultimul an dar oare cum sa fac? Daca as sti reteta…ce bine ar fi….dar nu o stiu deci in concluzie traiesc cu el in inima mea cat oi putea pana va aparea altul sa ii ocupe locul fruntas.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Noroc si ghinion Dependenta de net si mess;))

4 comentarii Add your own

  • 1. Ionel  |  Aprilie 18, 2007 la 5:58 am

    Din păcate , draga mea , nu există o reţetă de viaţă perfect adaptabilă pentru orişicine . Numai prin propriile trăiri şi experienţa acumulată între timp , te vor ajuta să te ghidezi în viaţă . Nu totdeauna dacă busola arată Nordul , înseamnă că este şi adevărat , ca să fii sigur că mergi în direcţia bună , trebuie să mai cauţi şi alte * semne * care să te asigure de asta !!Dar totdeauna trebuie să te încrezi în ceea ce-ţi spune INIMA !!

  • 2. oscar alias sentifo  |  Aprilie 18, 2007 la 6:34 am

    nu stiu exact ce spun prietenii tai, dar dupa cum bine stim, prima dragoste nu se uita niciodata.

  • 3. ps  |  Aprilie 18, 2007 la 6:46 am

    Ce tare-i faza: un prieten imi cere sa ma combin cu el.

    Si cum iti cere? Da-mi fa si mie o buca’ de p.zda

  • 4. oscar alias sentifo  |  Aprilie 18, 2007 la 7:16 am

    asa vb prietenii cu tine??? hmm

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


