Noroc si ghinion

Aprilie 16, 2007 at 1:32 pm 2 comentarii

Deseori ma intreb daca in viata exista noroc. Pana acuma am ajuns la concluzia ca norocul ti-l da Dumnezeu dar ti-l mai faci si tu. Nu pot spune ca nu am avut noroc ca ar insemna sa mint dar am avut si ghinion. Poate ca eu nu am fost harazita sa cunosc norocul …ci mai degraba ghinionul. Stiu ca unii au doar ghinion sau doar noroc dar …ramane si cum iti faci si tu viata. O vorba din batrani spune ” cum iti asterni asa dormi, acuma eu mi-am asternut cred bine dar …s-a dovedit a fi nu tocmai bine. Pentru mine ghinionul nu se rezuma la ziua de marti 13 la pisica neagra sau alte supersitii. Eu sunt prietena cu marti mai ales sa fie 13…si cu pisica neagra. Norocul se rezuma la mine la castigul de la loto sau de la o tombola.:D

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

A venit iepurasul A uita

2 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  Aprilie 16, 2007 la 2:47 pm

    plictisitor

  • 2. Robinn^^  |  Aprilie 19, 2007 la 3:23 pm

    cred că eşti un pic cam pesimistă , cauza fiind evenimentele recente petrecute în viaţa ta , dar se spune tot din bătrâni că nu trebuie să disperi , * Va răsări soarele şi pe strada ta * într-o bună zi . Speranţa moare întotdeauna , ultima !🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


