Love is in the air or not?

Aprilie 10, 2007 at 2:28 pm 6 comentarii

Mereu m-am intrebat oare ce inseamna a fi indragostit(a)? O definie a indragostelii nu exista deci fiecare defineste cum vrea el. Si acuma multi se intreaba daca eu am fost vreodata in love. Da am fost, de cineva care pur si simplu nu mai este…de un om care a stiut sa ma faca sa ma indragostesc de el. Avea ceva special..dar pana la urma oare chiar ma indragostisem?;));)0

Prietena mea imi spunea ca nu sunt in love..ci doar sunt cu capul in nori. Pai fato, tu la viata ta nu ai fost indragostita ca ai avut tot timpu catelul dupa tine si te turna la ma-ta (catelul = sor’sa mai mica) . Dap…eu una stiu ca am fost indragostita….dar nu mai sunt ca nu mai am de cine:)) Stiu, cineva mi-ar zice din cati barbati roiesc pe langa tine tu nu vrei pe nimeni? Raspunsul est: Nu . Da, iar am zis nu radicla si de neintors. Deci pana la urma love is in the air or not?

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

A venit iepurasul

6 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  Aprilie 10, 2007 la 2:33 pm

    pune-ti intrebarea asta cand o sa ajungi pe la 35, 40 de ani, ca acum oricum nu stii ce sa raspunzi

  • 2. printzesa  |  Aprilie 10, 2007 la 2:34 pm

    da ce tu shtii?;)) k ai doar 20 si ceva:))

  • 3. ps  |  Aprilie 10, 2007 la 2:34 pm

    am intrebat-o pe mama

  • 4. printzesa  |  Aprilie 10, 2007 la 2:36 pm

    si ce ti-a zis?:)) ca esti prea mic sa afli:P

  • 5. ps  |  Aprilie 10, 2007 la 2:38 pm

    :p raspunsul il mai sus, sau preferi scrisu stereo?

  • 6. Robinn^^  |  Aprilie 19, 2007 la 6:54 am

    Dragostea e în aerul pe care-l inspiraţi zilnic , copii dragi , trebuie doar să vă rafinaţi * mirosul * şi să reuşiţi să-l distingeţi dintre miile de * rahaturi * . V-o spune moşu ( care mai este îndrăgostit chiar şi la 33 de ani )! ;;)

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


