Irreplaceable

Aprilie 10, 2007 at 10:55 am 1 comentariu

Ceva din viata mea este de neinlocuit. Acel ceva , este Teodor, fiinta aceea mica , vesela mereu care ma inveseleste . Nu este zi sa nu ma trezeasca dimineata, sa nu imi aduca aminte ca el va fi mereu irreplaceable in inima mea. Nu stiu ce as fi facut daca el nu ar fi fost. El este ratiunea mea de a ma ridica atunci cand pic, de a merge mai departe. Acuma, cand ma gandesc la trecut si mai ales la ceea ce s-a intamplat in ultimul an cred ca el este lucrul bun care mi s-a putut intampla. I love you!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Wish you were here Ce ascult

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Aprilie 19, 2007 la 6:59 am

    Aminteşte-ţi zi de zi că ăsta este rostul omului pe lume , să procreeze şi să-şi ajute plodul până la adânci bătrâneţi . Voi , copii reprezentaţi cea mai mare bucurie a unui părinte , veţi afla asta de abia când veţi deveni şi voi la rândul vostru , părinţi ..

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


