El

Aprilie 6, 2007 at 2:32 pm 1 comentariu

Sunt uimita de atitudinea lui. El, un tip mai in varsta cu bani si fitze. Este casatorit si are un harem de curve care ii satisfac poftele sexuale. Cand l-am avzut chiar in locul unde eu ma intalnesc cu prietena mea cea mai buna mi-am dat seama ca este din nou la agatat. Il cunosc bine si stiu cam ce ii poate pielea. A incercat sa ma „corupa” si pe mine sa intru in haremul lui dar eu nu sunt curva. Am fost directa cu el si i-am zis ca nu ma intereseaza ca barbat. Sunt altii mai frumosi, mai boogati si mai destepti ca el. A ramas uimit iar de atunci imi vorbeste respectuos. Are o atitudine de gentleman fata de mine si de prietenele mele dar cu celelate se comporta ca un porc. Este chiar un porc care poarta costum Armani si are o limuzina. Este unul din tipii care face furori cu banii din buzunar.Am incercat sa inteleg de ce este asa si mi-am dat seama ca este vina nevestei lui. Pe ea o preocupa cei 2 copii care sunt la faculatate si pe el il neglijeaza. Culmea, in timp am ajuns sa vorbesc cu el orice si este un prieten bun. Am inteles ca nu a mai facut- cu sotia lui de mult timp. Mi-am zis in gand ca este femeie proasta…imi da impresia ca la varsta lui mai poate multe sa faca. E genul de barbat caruia ii plac femeile destepte iar pe cele proaste le foloseste la pat. El, este omul pe care cred ca numai curvele il vor si atunci doar pentru o noapte ca le da bani dupa ce se culca cu ele.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Love Wish you were here?

1 comentariu Add your own

  • 1. ps  |  Aprilie 7, 2007 la 4:28 pm

    prima intrebare care vine in mintea oricarei persoane care citeste: Despre cine e vorba? Cine-i porcu? Sau macar… ce limuzina are?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


