Wish you were here?

Aprilie 6, 2007 at 2:43 pm 1 comentariu

iam dat ignore pe mess in speranta ca nu ma mai cauta. credeam ca o sa ma uite. de unde m-a sunat a doua zi si mi-a zis sa iesim in oras, i-am zis ca nu il iert pentru ce a facut. am inchis telefonul si mi-am luat alta cartela crezand ca el o sa uite numarul . a sunat-o pe mama si ea i-a dat numarul…m-a sunat si mi-a zis ca are nevoie de mine ca de aer:)) . am crezut ca este prost dar de fapt era inteligent. ca avocat stia sa vrajeasca si sa convinga. m-am trezit cu el la usa casei mele noaptea pe la 10. iam zis in fata ca este stupid si ca nu il iert…ca nu tin la el si ca il urasc. nu a tinut nici asta si m-am ofticat. oare chiar tine la mine? a incercat sa inteleg ce simte el fata de mine . am descoperit ca ma iubeste sau este obsedat de mine. pana la urma mi-am dat seama ca tine cu adevarat la mine. ne-am hotarat sa fim nedespartiti ca si cum nimeni si nimic nu trece prin noi. eram convinsi ca vom fi fericiti pana la adanci batraneti dra s-a dovedit ca nu este asa. in ziua in care eram hotarata sa fim noi 2 intr-un apartament , romantism a avut un accident. la cateva zile dupa a murit. il am acuma in mintea mea si regret ca nu a stat mai mult langa mine …poate ca murea si el fericit daca o faceam…cand s-a intamplata accidentul ne certasem…nu ma asteptam sa moara asa…acuma ca el nu mai este urmeaza altul…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

El Just look around..

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 2:15 pm

    stiu ca-i vechi topicul asta…dar acu l-am citit si eu, sincere regrete petru el, dar nu-mi vine sa cred k ai spus asta „nu ma asteptam sa moara asa…acuma ca el nu mai este urmeaza altul…”
    Desi este adevarat ca nu trebuie sa il pastrezi pe constiinta si ca trebuie sa mergi mai departe… mi s-a parut trist ce-ai scris aici si nedrept sa spui asta… treaba ta cum interpretezi asta dar chiar nu era nevoie sa spui asta😦

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Aprilie 2007
L M M M V S D
    Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


